Klacht: Retour

Elleliza op 30 november 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik had mijn order terug gestuurd was er niet blij mee, ik krijg geen respons van de koper en kan united wardrobe geen berichten sturen het gaat namelijk over veel geld geld en zou dit geld graag terug krijgen!
Want nu heeft de verkoper haar kleren terug en heeft ze het geld.

Ik zou blij zijn als de verkoper zou antwoorden en als als ik mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 19 december 2019 om 14:36 geantwoord

Beste Elle,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform. Wat vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Gelukkig zie ik dat het inmiddels is opgelost en dat de verkoper heeft aangegeven het retour ontvangen te hebben. Je bent hiervoor op 1 december uitbetaald.

Nogmaals excuses voor onze late reactie!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Elleliza