Klacht: Retour

op 18 september 2018 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag wilde mijn vriend iets terug brengen bij de Praxis in dieren . Het was rond half 9 dus personeel stond al te wachten bij de kassa tot t sluitingstijd was blijkbaar want de kassabon was niet meer goed te scannen dus werd hem verteld helaas kan dit niet terug nemen … Discussie natuurlijk. Er kwam ook niemand op t idee de bon erbij te zoeken want datum en tijd staat er wel op en we waren binnen de tijd om dit ding terug te brengen uiteindelijk heeft de
Beveiliging mijn vriend er zowat uitgezet heel irritant. Allemaal t gaat ook niet om een groot bedrag maar wij kunnen er toch niks aan doen dat die bonnen zo slecht zijn of moet ik alle bonnen kopiëren ?

Gewenste Oplossing:

Dat ze gewoon de bon opzoeken en t artikel terug nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DanaTess16