Klacht: Restitutie van hotel minder ivm koersverschil, Accor beantwoordt mijn mails hierover niet

Bhakti op 09 september 2021 over AccorHotels in de categorie Hotels

Ik heb vorige maand hotel Ibis Krakau Stary Mestrow geboekt en meteen dezelfde dag geannuleerd, en dat kon volgens de voorwaarde. Maar een week later kreeg ik ongeveer 8 euro minder restitutie. Accor en het hotel zeggen dat ze volledige restitutie hebben gegeven in Poolse Zlotys, en dat klopt ook, maar ik heb een bepaald bedrag in Euros betaald en verwacht ook hetzelfde bedrag in euros terug te krijgen, helemaal omdat ik dezelfde dag heb geannuleerd als de boeking met gelijke koers. Ik heb Accor hier al 3x gemailed maar krijg maar geen antwoord, wat ik ronduit slechte service vindt.
Het is niet mijn verantwoordelijkheid dat Accor pas een wek later overgaat tot restitutie met mogelijk een lagere koers. Accor wil ook dat ik bij boeking meteen betaal, wat ik ook doe, dus moeten zij als ik annuleer ook meteen restitueren, en als ze dat later doen mij het volledig betaald bedrag in Euros terug betalen.

Als Accor mij het volledig oorspronkelijke bedrag in Euros restitueert

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AccorHotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AccorHotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bhakti