Klacht: Restitutie kosten boeking IT668808510

op 25 april 2020 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Op 14 maart 2020 heb ik mijn reservering voor de autohuur (IT668808510) telefonisch, via de site kon dit niet wegens technische problemen, geannuleerd onder vermelding dat ik mijn geld terug wil. Hiervan heb ik 15 maart een bevestiging gekregen: “Op uw verzoek hebben wij uw boeking geannuleerd. Eventuele restituties dient u binnen de komende 10 werkdagen op uw bankrekening te ontvangen. Wij zien u graag snel weer terug op de website van CarTrawler via Transavia.com”. Tevens ontving ik 15 maart bericht van de verzekeringsmaatschappij dat de Eigenrisicoverzekering met polisnummer G001NLDIT668808510 ook was geannuleerd (ondertekend door Inter Partner SA, lid van de AXA Assistance-groep).

Op zowel 1 april als 3 april ontving ik van Cartrawler, met Transavia logo, een e-mail met hierin de keuze voor restitutie van het volledige bedrag binnen 20 werkdagen na annulering (wat ik al 14 maart gedaan heb) of een voucher voor de volledige kosten 25%. De keuze voor een voucher moest binnen 10 dagen worden aangevraagd.

Ik wil echter, zoals initieel al aangegeven, geen voucher maar restitutie van alle kosten en heb dus ook niet gereageerd op het voucher aanbod. Het gaat om een totaalbedrag van € 285,81.
Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds mijn geld niet gerestitueerd gekregen. De eerder genoemde 10 werkdagen maar ook 20 werkdagen na annulering zijn al ruimschoots voorbij.
Mijn vraag is dan ook: Wanneer kan ik de volledige restitutie verwachten? Ik vind het niet netjes dat dit zo lang moet duren, de klant onjuist geïnformeerd wordt en dat ik zelf weer in actie moet komen om mijn recht te halen! De huidige gang van zaken nodigt zeker niet uit om voor een volgende gelegenheid weer van uw organisatie gebruik te maken.

Ik hoor graag dat dit op korte termijn netjes opgelost wordt.

Ik ben tevreden wanneer het volledige bedrag z.s.m. wordt overgemaakt naar mijn rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Frenkie01

3 maanden geleden - Op 25 mei is het verschuldigde geld aan mij overgemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Frenkie01