Klacht: Restitutie ivm coronavirus

op 15 maart 2020 over Mercure Hotel Zwolle in de categorie Hotels

Na aanleiding van de persconferentie op Donderdag zijn alle evenementen waar meer dan 100 mensen aanwezig zijn gecanceld. Hier zat ook ons concert tussen die verplaatst is naar December. Wij hebben gevraagd aan het hotel om tijdens deze bijzondere omstandigheden hun reguliere policies aan te passen zodat wij onze boeking kunnen verplaatsen naar december. Hierbij verliezen zij geen geld en hebben ze een tevreden klant. Maar dit hotel liet zijn slechte kant zien en wees ons op hun annuleringsvoorwaarden en wilde niet meewerken. Zij besloten heel onmenselijk ons te behandelen enbesloten om niet mee te werken. Zij zijn alleen op geld uit en he kan hun niet schelen dat zij nu een slechte naam krijgen. Heel veel mensen vragen geld terug. Wij vragen alleen om de datum aan te passen. Wij hebben ook nog voorgesteld om extra te betalen voor de wijziging maar zij houden voet bij stuk en willen niet meewerken. Heel onmenselijk en zeer teleurstellend. Wij raden iedereen aan om niet te boeken bij dit hotel en dienen een klacht in. Niemand profiteert van de coronavirus behalve dit hotel. Schandalig.

Wij zijn tevreden als dit hotel onze boeking had kunnen aanpassen en zelfs als wij daar meer voor moeten betalen was dat prima geweest.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mercure Hotel Zwolle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Koning 2049