Klacht: Restitutie aankoopbedrag

op 14 juli 2012 over Rowenco in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte hr ,

Op 17-10-2011 heb ik bij U een 10 inch tablet besteld en de zelfde dag betaald t.w. 217.70 welke zijn overgemmaakt op rek nr: * bij Stg Mollie Payments.
Tot op heden niets ontvangen en dat gaat ook niet meer gebeuren!
Bij deze heb ik dan ook mijn bestelling herroepen (5 dec 2011) met als reden een verwijzing naar Uw algemene voorwaarden.t.w.

art 5.2 U heeft mij geen order bevestiging gestuurd,derhalve ben ik gerechtigd als consument de overeenkomst te ontbinden, wat ik dan ook heb gedaan.

art 7.2 Indien de consument het bedrag heeft betaald
(gestort op 17-10-2011) dan zal de ondernemer het bedrag zo spoedig mogelijk,doch uiterlijk binnen 30 dagen na
herroeping,terugbetalen(art 11.4 )

art 13.2 U heeft niet de regel gehanteerd dat bij een
overeenkomst de vooruitbetaling niet meer dan 50% worden
bedangen.

Beste hr  U als ambulant slager zal het dan ook een worst wezen dat mijn voorgenomen wens voor
Sinterklaas 2011 in het water zijn gevallen.

Gelukkig bestaat er ook nog zo iets als een Kijkshop.

even goed met vriendelijke groet,

J.N.

Gewenste Oplossing:

Terug betaling van het aankoop bedrag

Alle klachten die gemeld zijn door flintstone