Klacht: Restaurant reserveren,

op 06 september 2018 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Afgelopen kerst 2017 Bongo bon boekje gekregen,ben 70 jaar en zoals duiken schermen etc geen optie voor mij dus dacht ga lekker eten met vriendin.Na 6 restaurant in de buurt van 6070 km geprobeerd te reserveren en wat schets mijn verbazing? Alle 6 deden daar al sinds vorig jaar niet meer aan mee! Oa Zeeland. Rotterdam,,,sommige zelfs in Oktober vorig jaar al niet meer,maar jullie nog steeds dieboekjes verkopen,,niet netjes!,in het verleden ook al een klacht ingediend en door medewerkster niet netjes te woord gestaan,ik maak dit openbaar omdat ik vind dat er te weinig op gecontroleerd wordt door jullie!,en de Restaurant houders hier ook niet van gediend zijn want ze worden daar ook heel boos over om steeds nee te verkopen!Ga nu zelf met een vriendin gezellig ergen eten maar wel met een nare nasmaak van jullie,Nog bedankt Bongo!

Niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Plantenhal