Klacht: Restaurant rabbit hill

op 14 december 2017 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Vorige week zijn wij op het park Rabbit Hill geweest. Het huisje was goed. Hadden 2 kleine dingen die zeer snel waren opgelost. Maar wij zijn zeer ontevreden over het personeel in het restaurant… de eerst dag dat we aankwamen dachten we een lekker drankje te gaan doen. Het duurde erg lang dat ze de bestelling kwamen opnemen en daarna was het personeel iedere keer verdwenen. Uiteindelijk toch nog een bittergranituurtje kunnen bestellen maar bij het afrekenen was er weer niemand te bekennen. De mensen die achter mij moesten wachten om te betalen gaven dit ook te kennen bij het personeel. Wij gaven ze de voordeel van de twijfel en zijn 2 dagen later na een heerlijke zwemsessie naar binnen gegaan om een hapje te gaan eten. Het begon goed de drankjes werden gelijk opgenomen. We zaten rustig de kaart te bekijken en daarna begon het wachten… 10 minuten niemand te zien. Na een kwartier kwam er een meisje aangelopen en mijn man stak zijn hand op. Ze had dat gezien volgens mijn man maar liep gewoon door. Mijn bloed begon te koken en na een half uur wachten zijn we weg gegaan… we hebben natuurlijk nog wel even aan de balie Betaald. Maar voor mij nooit meer het restaurant op rabbit Hill!!

Een gebaar

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jamoach