Klacht: restaurant

op 26 april 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het ontbijt mochten mijn kids een ijsje. Helaas heeft mijn jongste dochter bij de tafel het ijsje laten vallen. Ik heb toen het hoorntje opgepakt en ze mocht van mij het hoorntje opnieuw vullen. Tot mijn grote verbazing werd het hoorntje door de mevrouw achter de kassa uit de handen geritst. Met de mededeling dat ze al een keer geweest was. Sorry hoor, het ijsje was gevallen en mijn dochter had niets gehad. Ze kon het hoorntje weer ophalen als ze 50 cent meebracht. Er werd niets overlegd over hoe of waarom. Weg ijsje. Met als resultaat een meisje die zwaar over de zeik was. En dan erbij, ik heb dat hoorntje dat zonder pardon uit de handen wordt gevist gewoon betaald. Waar haalt ze het recht vandaan om dat af te pakken??? Gaan ze in Duiven in het restaurant altijd zo met kids om?

Gewenste Oplossing:

Dat mogen jullie zelf bedenken!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renate van den Bemt