Klacht: Rest schuld verkoop woning zonder loonbeslag

op 18 december 2017 over SNS Bank in de categorie Banken

Onze koopwoning Is in 2007 dmv gedwongen verkoop ivm echtscheiding verkocht. Sinds 2008 ligt er al beslag op mijn salaris. Ik ben al jaren bezig om met de SNS bank tot een oplossing te komen ; aflossen zonder beslag , sanering etc maar ze willen helemaal niet communiceren. Ze vinden het goed zo. Ik kan ondertussen niets. Kan in mijn werk ook niet doorgroeien hierdoor. Dat ik mijn baan heb behouden Is al een wonder.

Als de bank met mij naar een oplossing zoekt. Ik wil natuurlijk de schuld betalen maar niet dmv loonbeslag die al 10 jaar loopt. Een vast bedrag per maand + vakantiegeld of dmv een sanering. De schuld was € 80.000 in die 10 jaar heb ik in mijn eentje € 20.000 afgelost omdat er ook rente was verschuldigd. Een sanering van € 35.000 Is een oplossing waar mijn werkgever aan wil meewerken. Dit Is voor hun ook een doorn in het oog. Ik kan niet doorgroeien in mijn baan heb 2 opgroeiende kinderen . Ik zit gewoon vast. Als de SNS niet wil meewerken rest mij alleen nog maar op advies van mijn werkgever om de WSNP aan te vragen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van SNS Bank

1 maand geleden - Beste Shalissa , Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip. Groet, SNS Webcare

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shalissa