Klacht: Reserverings link werkt niet

op 16 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

28 Januari 2013.. 2 veilingen gekocht voor 170,-
deze zijn een jaar geldig.

Wil ik net het weekend van 24 tot 26 Januari naar Berlijn NH hotel City West met nog 3 vrienden.
Werkt de link niet… Nou hoe mooi is dat..
oppas check, vrij check, vervoer check….

Heb het probleem maandag 16 januari via mail en telefonisch voorgelegd bij vakantieveilingen.. Maar nog geen oplossing

Ik hoop dat de reservering gewoon door kan gaan..

anders graag betaling retour

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Zojuist hebben wij u per e-mail een reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Zojuist hebben wij u per e-mail een reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 24 januari 2014 om 17:15 geantwoord

Inmiddels mogelijk om weer te reserveren, waardebon verlengd tot en met eind maart. Mocht klant nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Heeft op 29 januari 2014 om 17:59 geantwoord

Er staat wel dat het opgelost is.. maar dat is het dus niet. Nog geen oplossing... Ik heb zelf een hotel moeten boeken voor afgelopen weekend.. En om nu met de oplossing te komen om de veiling 1 maand te verlengen heb ik ook niets aan.. geld groeit niet op mijn rug... zoals mijn gewenste oplossing is .. maak de niet werkende veiling ongedaan en geld retour. mvg, Martijn

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Martinos187