Klacht: Reservering transfer holiday taxis

op 26 augustus 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

k heb op zondag 21 augustus een reservering en betaling gedaan van 80,70 maar heb geen email ter bevestiging gehad en ook geen voucher in mijn inbox. Ik heb net ook contact gehad met mijn bank deze geven aan dat de betaling wel door jullie worldpay ontvangen is. ik zou dan ook graag vandaag een bevestiging willen dat ik wel zeker mijn shuttle service heb op 28 augustus 2016 van het vliegveld Barcelona naar Pineda de mar. anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen en deze kosten komen dan geheel voor jullie rekening.

Dat ik alsnog mijn voucher krijg voor de shuttle service naar mijn hotel en anders het gehele bedrag terugbetaald voor mijn vakantie

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Worldpay

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:35 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:43 geantwoord

Holifant taxis en de ABNA AMRO geven zelf aan dat jullie dit bedrag hebben ontvangen en niet desbetreffend bedrijf. Ik heb namelijk al meerdere malen gemaild naar holiday taxis en gebeld naar geen enkele reactie. Dus omdat jullie de betalingen verzorgen voor dit bedrijf en het ook naar jullie rekeningnummer overgeschreven is. Wil ik ook dat jullie een passende oplossing hebben. En het niet afdoen dat ik het maar zelf moetker uitzoeken. Ik ben dan genoodzaakt juridische stappen te ondernemen en deze kosten zijn geheel voor jullie rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door PatrickSnels73