Klacht: Reservering terug betalen

op 26 mei 2020 over Quick Parking in de categorie Parkeren

Op 26 maart j.l. zouden we een aantal dagen op stap gaan via vliegveld Eindhoven. Bij Quick Parking een plaatsje voor 5 dagen gereserveerd voor onze auto. Helaas gooide Corona roet in het eten. De reis werd geannuleerd en dus hebben we vriendelijk gevraag aan Quick Parking om ons geen voucher te sturen maar om het geld terug te storten. Heel lang niets van hun gehoord of gelezen, tot vorige week. We zouden een voucher krijgen voor het bedrag van de reservering. Hierop kenbaar gemaakt dit niet te willen, omdat wij, 70 ers, voorlopig niet meer op reis gaan. Na wederom een mail gestuurd te hebben dat we geen voucher willen, kregen we de melding dat we “non refundable” hadden gekozen voor de reservering. Dit nooit gezien op de site tijdens de reservering en is ook niet vermeld op de bevestiging die we voor 26 maart kregen. Ondertussen heeft men de regels veranderd door te melden dat men geen geld terugkrijgt bij annulering maar een voucher.

Direct geld terug of voor 26 maart 2021 het geld op de rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quick Parking

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quick Parking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoopvol2020