Klacht: Reservering niet doorgegeven

op 02 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden een een veiling gewonnen om 10 dagen naar blanes te gaan. Ik had alles al betaald en alles en nu belde ik 9 dagen voor vertrek op en heeft vakantieveilingen blijkbaar mijn reservering niet doorgegeven aan de organisatie beaches dus nu is het de vraag of ik wel weg kan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik zeker weten op vakantie ga zonder problemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen boekingsbevestiging heeft ontvangen van de aanbieder. Ik heb met u meegekeken en zie in het systeem dat u vanmiddag telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij gaan via de veilingbeheerder navraag doen wat de reden is waarom u nog niets heeft ontvangen. Binnen 1 week verwachten wij een terugkoppeling en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen boekingsbevestiging heeft ontvangen van de aanbieder. Ik heb met u meegekeken en zie in het systeem dat u vanmiddag telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij gaan via de veilingbeheerder navraag doen wat de reden is waarom u nog niets heeft ontvangen. Binnen 1 week verwachten wij een terugkoppeling en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 september 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Wij hebben inmiddels begrepen dat het probleem is opgelost tussen u en de aanbieder. Wij vinden het fijn dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Voor het ongemak hebben wij u op 03 augustus jl. voor het ongemak een kleinigheid gemaild.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door _xlisa_