Klacht: Reservering niet doorgegeven

op 02 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een maand geleden een een veiling gewonnen om 10 dagen naar blanes te gaan. Ik had alles al betaald en alles en nu belde ik 9 dagen voor vertrek op en heeft vakantieveilingen blijkbaar mijn reservering niet doorgegeven aan de organisatie beaches dus nu is het de vraag of ik wel weg kan.

Wanneer ik zeker weten op vakantie ga zonder problemen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen boekingsbevestiging heeft ontvangen van de aanbieder. Ik heb met u meegekeken en zie in het systeem dat u vanmiddag telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij gaan via de veilingbeheerder navraag doen wat de reden is waarom u nog niets heeft ontvangen. Binnen 1 week verwachten wij een terugkoppeling en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 september 2017 om 13:17 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Wij hebben inmiddels begrepen dat het probleem is opgelost tussen u en de aanbieder. Wij vinden het fijn dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Voor het ongemak hebben wij u op 03 augustus jl. voor het ongemak een kleinigheid gemaild.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door _xlisa_