Klacht: reservering mag niet worden verzet

op 23 januari 2014 over DFDS in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld met DFDS en gevraagd of ik de datum van een 3 daagse cruise kan verzetten ivm familieomstandigheden. Maar nee dat mocht niet.
Geen coulance geen alternatief gewoon 159 euro weggegooid!!!
Alsof je iedere dag belt met de mededeling dat de man van je vriendin met wie je de cruise zou doen is overleden en dus graag de datum wil verzetten. Ik vroeg niet om mijn geld terug alleen om het te verzetten dat lijkt me toch wel mogelijk?
in het systeem zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar dus dat moet niet het probleem zijn.
Heel erg onvriendelijk, zeer ontevreden!

Gewenste Oplossing:

omboeken van reserveringsdatum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DFDS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DFDS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DFDS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loekie69