Klacht: reservering icefondue

op 09 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb via vakantieveiling een icefondue gewonnen. Het betrof eigenlijk 2 arrangementen voor resp. 2 en 8 personen voor het restaurant in Rotterdam. een aantal weken geleden heb ik een reservering gedaan maar geen bevestiging ontvangen. Nu lees ik op de site dat het restaurant in Rotterdam is gesloten en we uit moeten wijken naar Barendrecht. Maar daar heb ik niet op geboden, heb juist specifiek voor een gelegenheid in Rotterdam gekozen.
Ik zou daarom graag zien dat deze veiling ongeldig wordt verklaard, en mijn geld terug ontvangen.

Betaalde bedrag retour

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Er zijn inderdaad enkele wijzigingen doorgevoerd in het gebruik van het arrangement bij restaurant Heerlijck. Wij hebben hier zoveel mogelijk klanten van op de hoogte gebracht en ons best gedaan om een alternatief te bieden. U heeft aangegeven dat uw plannen hier niet op aansluiten en wij zullen daarom het aankoopbedrag van beide veilingen binnen drie weken aan u retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 juli 2012 om 16:24 geantwoord

We zullen beide veilingen annuleren en de bedragen aan de klant retourneren.

Reactie van de melder van de klacht Tulp65

5 jaren geleden - Hartelijk dank voor de snelle en goede afhandeling.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tulp65