Klacht: Reserveren bij restaurant

op 20 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een 3 gangendiner bon gewonnen. Van tevoren gekeken of im het in Friesland kan verzilveren en ja… dat kon. Bij “de grillerij” in Franeker. Top dacht ik… Maar helaas bied de “grillerij” zo’n beperkte mogelijkheid waardoor het voor ons niet mogelijk is om te reserveren. Alleen op enkele door de weekse dagen om 17.00!!!! Sorry, maar dan zijn wij nog niet thuis van het werk. Dit hadden ze er niet bij gemeld. Erg slecht..!! Alternatief is er niet in Friesland.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mogelijkheid van reserveren tot 19.00. Of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 juni 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Terpstra,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u vanwege de aankomstdatum en tijd geen gebruik van uw bon kunt maken. Ik zie echter dat er in de desbetreffende veiling een beschikbaarheidskalender heeft gestaan. De beschikbaarheid en aankomstijden was van tevoren inzichtelijk.

Er is derhalve helemaal geen grond om de bon te annuleren. Ik zie dat u een goede klant van ons bent. Bij zeer hoge uitzondering kan ik u de mogelijk bieden om een ruilveiling te winnen.

Ik zal u mailen met meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door GerjaT