Klacht: Reserveren al weken onmogelijk

op 03 augustus 2016 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb 3 waardebonnen voor Van der Valk Groningen Westerbroek. Er zijn 3 vermeldingen als ik www.hotelkamerveiling.nl/reserveren ingeef. 1 geeft na het invullen van ID en security code, direct een errorpagina.
De 2e pagina geeft na het ingeven van de cijfers , pagina tijdelijk buiten gebruik. En pagina 3, geeft zowaar Van der Valk Westerbroek, met vooral upgrade data, maar zelfs dan, kom ik geen stap verder, want dan verschijnt er constant, dat er geen datum is ingegeven, terwijl de door mij aangegeven datum, bovenin vermeld staat. Maar ik kom beslist niet verder dan stap 1. De bonnen zijn nog 8 weken geldig, maar dit schiet niet op.

Als ik gewoon in de maand augustus een zaterdag kan boeken en liefst de 14e, wat ik al weken probeer en ondertussen niet meer vermeld staat.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

Reactie van de melder van de klacht Ria Vorstenbosch

5 maanden geleden - Ik heb al een reactie ontvangen van hotelkamerveiling. Even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Vorstenbosch