Klacht: Reserveren

op 04 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Na uw betaling heeft u van ons per e-mail een waardebon ontvangen. Deze waardebon kunt u tevens terugvinden onder ''mijn veilingen''. Dit werkt als volgt: 1. U gaat naar www.vakantieveilingen.nl; 2. U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord; 3. U klikt op ‘mijn Veilingen’ (dit staat onder uw naam nadat u bent ingelogd); 4. U kunt hier betalen, de waardebon uitprinten en de factuur bekijken. Vervolgens kunt u 1 overnachting voor 2 personen in een van de 28 deelnemende NH hotels in de Benelux met uw waardeboncode reserveren via: http://www.nh-hotels.nl/nh/nl/campagnes/vakantieveilingen-2012.html Het reserveringssysteem werkt als volgt: 1. Selecteer het hotel, datum en voer uw unieke code in -> klik op Zoeken 2. U ziet de pagina van het gekozen hotel -> klik op Reserveren 3. Kamertype -> klik op Selecteer 4. Kies uw Kamervoorkeuren en reserveer eventueel alvast uw ontbijt -> klik op Doorgaan 5. Voer uw gegevens in, u hoeft de reservering NIET te garanderen, accepteer de Algemene Voorwaarden -> klik op Bevestig Reservering 6. U ziet een overzicht van de reservering, een bevestiging wordt per e-mail naar u verzonden. 7. Bij check in dient u de Vakantieveilingen waardebon te overhandigen. Indien u geen voucher kunt overhandigen, zal de dan geldende dagprijs worden berekend en dient u dit direct aan het hotel te betalen voor check in. Let op: het is niet mogelijk om de reservering te annuleren of te wijzigen! We wensen u alvast veel plezier met het door u ''gewonnen'' arrangement. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Na betaling heeft u van ons per e-mail een waardebon ontvangen. Deze waardebon kunt u tevens terugvinden onder ''mijn veilingen''. Dit werkt als volgt: 1. U gaat naar www.vakantieveilingen.nl; 2. U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord; 3. U klikt op ‘mijn Veilingen’ (dit staat onder uw naam nadat u bent ingelogd); 4. U kunt hier betalen, de waardebon uitprinten en de factuur bekijken. Met uw Vakantieveilingen waardebon kunt u 1 overnachting voor 2 personen in een van de 28 deelnemende NH hotels in de Benelux reserveren via: http://www.nh-hotels.nl/nh/nl/campagnes/vakantieveilingen-2012.html Het reserveringssysteem werkt als volgt: 1. Selecteer het hotel, datum en voer uw unieke waardeboncode in -> klik op Zoeken 2. U ziet de pagina van het gekozen hotel -> klik op Reserveren 3. Kamertype -> klik op Selecteer 4. Kies uw Kamervoorkeuren en reserveer eventueel alvast uw ontbijt -> klik op Doorgaan 5. Voer uw gegevens in, u hoeft de reservering NIET te garanderen, accepteer de Algemene Voorwaarden -> klik op Bevestig Reservering 6. U ziet een overzicht van de reservering, een bevestiging wordt per e-mail naar u verzonden. 7. Bij check in dient u de Vakantieveilingen waardebon te overhandigen. Indien u geen voucher kunt overhandigen, zal de dan geldende dagprijs worden berekend en dient u dit direct aan het hotel te betalen voor check in. Let op: het is niet mogelijk om de reservering te annuleren of te wijzigen! We wensen u alvast veel plezier met het door u ''gewonnen'' arrangement. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Zojuist hebben wij u per e-mail een reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 15:38 geantwoord

We hebben tekst en uitleg gegeven over hoe de klant een reservering kan maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Mlgadiot