Klacht: Repperatie stofzuiger

Sibeldogan op 16 november 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn stofzuiger is kapot en valt nog onder de garantie. Blokker zegt als wij het voor de reparatie sturen duurt het 5 weken. En geen leenstofzuiger.
Een gezienssamenstelling met 2 kleine kinderen waarbij de ene astmatische klachten heeft.

Als we vragen warrom het zo lang duurt zegt blokker het is onze merk niet !!! Het gaat er om een philips stofzuiger.
Ik weet niet wat ik hiermee moet.

Gewenste Oplossing:

Graag een leenstofzuiger .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door