Klacht: Reperatie niet uitgevoerd

op 07 februari 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had mijn stofzuiger binnen de garantie periode ingeleverd voor de reperatie omdat de motor niet zo sterk meer was en dat die niet goed meer zuigt. Het was terug van de reperatie en ze hebben alleen de slang vervangen terwijl de slang niet onde de garantie valt. Voor de tweede keer heb ik voor de reperatie gestuurd. En deze heb ik opgehaald. Er is gezegd dat de motor vervangen is maar er is geen bewijs van gegeven dat de motor is vervangen is. En gedurende reperatie periode was de garantie voorbij. En nu zuigt de stofzuiger nog steeds niet goed. Toen ik stofzuiger de tweede keer voor de reperatie had gestuurd, had ik met philips zelf gebeld om de status van de stofzuiger te vragen maar er was niets te vinden in de systeem met de gegeven reperatie nummer. Toen belde ik met de blokker en blokker zei dat het niet naar philips wordt gestuurd maar wel wordt gerepareerd door de distributeur van blokker. Maar wordt wel door de monteur van philips gerepareerd. Wat ik raar vindt van blokker, ze zeggen dat het motor is vervangen maar ze geven geen reperatiebewijs en ze wigeren dat te geven. Stofzuiger zuigt nog steeds niet goed. Je merkt het gelijk van de gluid van de motor als het aan staat.

Ik ben tevreden wanneer mijn stofzuiger gerepareerd terug is. En wanneer ze reperatie bewijs meegeven.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aysegulaslan