Klacht: reperatie LCD televisie

op 06 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb in 2009 bij jullie een LCD televisie gekocht met het modelnr; 42PFL9803H/10 en het serialnr; AG1B0907125412 en in het zelfde jaar is er al een reparateur geweest wat ook al iets heeft moeten vervangen en vandaag 6 juli is er weer een reparateur geweest en toen bleek dat ze de main-ssb hebben vervangen en kreeg er een rekening bij van 272 euro met het REPNR1232581 waar ik niet zo blij mee ben en heb 2 dagen zonder televisie gezeten vind het erg dat een televisie van 3 jaar oud al 2 keer een reparateur is moeten komen terwijl ik hem alleen s avonds aan heb van 19.00 tot 23.00 uur ik ben er niet te vreden mee. Graag had ik een berichtje terug.
met vriendelijke groeten verblijf ik.
w. scheffers
Huygenshof 8
6006 MZ Weert
(mienscheffers@live.nl)

Gewenste Oplossing:

een tegenmoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 23 juli 2012 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mienscheffers