Klacht: Reperatie

op 16 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste L.S.

Mijn mobiel is een paar weken geleden kapot gegaan, jullie hebben mij echt super goed geholpen en al snel kreeg ik een nieuwe telefoon van jullie.. Jammer genoeg is deze telefoon ondertussen al weer een week bij jullie geweest omdat de filmcamera niet werkt, kan gebeuren! tijdens de reparatie een week lang niks te horen gekregen van jullie uiteindelijk zelf maar gebeld voor informatie en direct daarna kreeg ik een mail dat die gebracht kon worden en gerepareerd was.. Toen ik hem thuis kreeg, jammer genoeg helemaal niks geen verbetering! Wel ben ik er een beetje klaar mee om geen leen toestel te krijgen maar hem wel steeds een week kwijt te zijn om gerepareerd te worden.. Vandaag zou mijn mobiel weer opgehaald worden maar opeens deed die het weer, afspraak afgebeld omdat ik hem eigenlijk niet weer kwijt wilde! Tot de avond kwam… Toch stopte hij er weer mee.. deze mobiel is nu nog geen week oud, een technisch probleem kunnen jullie zeker niks aan doen maar moet ik nu mijn mobiel elke week op laten halen? of hebben jullie misschien een betere oplossing? De mobiel heeft geen schaden of iets..

Alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als jullie deze mobiel op jullie gemak kunnen repareren of iets en mij gewoon toch weer een nieuwe geven.. vaak loopt hij ook vast, dit heb ik met mijn oude LG's nooit mee gemaakt..

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hendrix,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Soraay