Klacht: Reperatie

op 16 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste L.S.

Mijn mobiel is een paar weken geleden kapot gegaan, jullie hebben mij echt super goed geholpen en al snel kreeg ik een nieuwe telefoon van jullie.. Jammer genoeg is deze telefoon ondertussen al weer een week bij jullie geweest omdat de filmcamera niet werkt, kan gebeuren! tijdens de reparatie een week lang niks te horen gekregen van jullie uiteindelijk zelf maar gebeld voor informatie en direct daarna kreeg ik een mail dat die gebracht kon worden en gerepareerd was.. Toen ik hem thuis kreeg, jammer genoeg helemaal niks geen verbetering! Wel ben ik er een beetje klaar mee om geen leen toestel te krijgen maar hem wel steeds een week kwijt te zijn om gerepareerd te worden.. Vandaag zou mijn mobiel weer opgehaald worden maar opeens deed die het weer, afspraak afgebeld omdat ik hem eigenlijk niet weer kwijt wilde! Tot de avond kwam… Toch stopte hij er weer mee.. deze mobiel is nu nog geen week oud, een technisch probleem kunnen jullie zeker niks aan doen maar moet ik nu mijn mobiel elke week op laten halen? of hebben jullie misschien een betere oplossing? De mobiel heeft geen schaden of iets..

Alvast bedankt.

Ik zou het fijn vinden als jullie deze mobiel op jullie gemak kunnen repareren of iets en mij gewoon toch weer een nieuwe geven.. vaak loopt hij ook vast, dit heb ik met mijn oude LG's nooit mee gemaakt..

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Geachte mevrouw Hendrix,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Soraay