Klacht: Reparatie ophalen

op 27 juni 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ikheb een iphone 6ik heb voor de zoveelste keer weer problemen met telefoon deze is via bedrijf verzekerd dus aangemeld bij Vodafone dynalogic komt de telefoon ophalen op 25 06 2019 tussen 17:00 en 21:00 uur het was erg warm weer dus thuis blijven oké om half tien s’avond nog niemand geweest ik bellen gesloten dus de volgende morgen weer gebeld geen mail SMS of wat dan ook gehad van de firma dynalogic sorry meneer oké klacht ingediend bij hun via de site oké kreeg reactie later nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag de 27 06 2019 ze zouden tussen 14:00 en 17:00 uur komen krijg ik niet een mail dat de chauffeur vertraging had en het later zou worden als afgesproken maar konden niet vertellen hoe laat het zou worden ik dacht misschien nu watgeleerd nou nee want ik ging om 14:05 even snel naar de winkel dacht ze komen toch later kom om 14:15 terug en nee ze zijn om 14:11 aan de deur geweest weer gebeld kunnen de chauffeur niet terug sturen want hij heeft een bepaalde route ik rijd voor mijn werk 70.000 kilometer per jaar voor mijn werk ik ben nog nooit een minuut te laat geweest bij onze klant en ik werk ook door het hele land weer een klacht in gediend wel gemeld dat ik dit zou doen ik moet elke keer thuis blijven zelf in de hitte terwijl we nog geen 1000 meter van het strand wonen maar thuis moet blijven terwijl ze niet komen op draven er is binnen dynalogic een heel groot probleem logestiek dat heet goed plannen structureel afspraken maken ze hebben een monopolie plaats in de telefonie die voor de grote jongens de telefoons mogen ophalen en laten repareren

Als ze de mensen die gedupeerd zijn door thuis te blijven al die virus uren waarin het tijds bestek is van de firma terwijl ze niet komen opdagen of veel te laat aankomen die mensen eens schadeloos zouden stellen dmv een cadeau bon of iets dergelijks ze verdienen een vermogen met het ophalen en bezorgen van mobile telefoons dus stel de klanten die onnodig op jullie moeten wachten een schadeloos

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 juli 2019 om 13:40 geantwoord

Geachte heer Hartkamp,

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Omdat er sprake was van een dusdanige vertraging op het depot dat het niet mogelijk was nog binnen het geplande tijdvenster te arriveren. Ik kan me voorstellen dat het een heel vervelende situatie is geweest. Normaal gesproken worden onze klanten hiervan op de hoogte gesteld maar ik betreur te vernemen dat het in dit geval niet is gebeurd. Om die reden zal ik uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, onze excuses hiervoor!

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic Wecare-team

Heeft op 02 juli 2019 om 14:38 geantwoord

Nou nee heb vanmiddag weer een klacht ingediend want ik maak.een afspraak tussen 14:00 /17:00 en krijg dan een mail.dat de koerrier laterkomt het niet red deze tijd dus ik dacht gaan we weer en dan komen jullie wel om 14:11 aan de deur terwijl.jullie later zouden komen gecommuniceerd via mail.dus dacht kan ik wel.even weg om14:15 was ik weer thuis en ja hoor ze zijn een keer optijd terwijl.ze een uur daarvoor een mail sturen dat ze later komen im vind dynalocig een bedrijf dat het niet zo nou neemt met de klanten en de service die ze horen te geven mensen laten wachten voor niks en dan vervolgens een mail sturen met sorry is wel een beetje snel gezegd maar verder er niks mee doendus ben niet zo tevreden met dynalocig

Alle klachten die gemeld zijn door Rick hartkamp1966