Klacht: Reparatie Lenovo laptop

op 22 september 2016 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Beste meneer, mevrouw,

Vorig jaar augustus heb ik een laptop gekocht van Lenovo bij u. Deze laptop is nu al voor de 2e keer weggeweest voor reparatie (Reparatienummer S0000705148). Op 8 augustus heb ik mijn laptop gebracht naar de Paradigit in Eindhoven. Na onderzoek bleek dat de usb poorten waren afgebroken en dat het moederbord defect was. Bij de koop van mijn laptop heb ik een Snelle Studenten Service afgesloten. Ik heb op school mijn laptop hard nodig. Vorige week is mijn laptop teruggekomen van reparatie. Ik had geen recht op een leenlaptop omdat de defecten niet onder de garantie vielen. Dat betekent dus eigenlijk dat ik niets aan de Snelle Studenten Service heb gehad op dit moment, de defecten vielen niet onder garantie en ik heb geen recht op een leenlaptop. Ik vind het erg jammer dat het allemaal zo lang heeft moeten duren en ik het nieuwe schooljaar in moest zonder mijn laptop waar ik veel gebruik van moet maken. Vorige week heb ik mijn laptop ontvangen en kwam ik erachter dat ik geen Windows 10 meer op mijn laptop had staan. Na verschillende telefoontjes met de klantenservice, heb ik uiteindelijk een link gekregen om Windows 10 te downloaden. Het gevolg was een laptop die niet meer opstartte. Weer telefonisch contact met de klantenservice en een nieuwe link ontvangen. Ook hierna startte mijn laptop niet meer op. Mijn vader had telefonisch contact met Jordy, die mij gelijk op afstand zou helpen met mijn laptop. Ik heb toen meteen de klantenservice teruggebeld, waar ik meer dan een kwartier in de wacht heb gestaan en vervolgens te horen kreeg dat Jordy geen tijd had om mij te helpen. De mevrouw, Lieke, aan de lijn vond ik niet klantvriendelijk en het kwam erop neer dat het mijn eigen schuld was en toen werd het gesprek afgekapt. Ik heb ook een licentie via Slim.nl geprobeerd, maar ook dit mislukte. De mevrouw aan de lijn vond dat geen slimme actie, omdat een Windows 10 nooit gratis is. Later kregen wij pas te horen dat een Windows 10 licentie niet op een nieuw moederbord staat. Niet erg handig om dit pas achteraf te horen. Ik heb mijn laptop in de fabrieksstand teruggezet en nu werk ik verder met Windows 8. Erg jammer, want ik heb mijn laptop niet weggebracht met Windows 8. Ik ben erg teleurgesteld in de service van Paradigit. Ik zou graag Windows 10 weer op mijn laptop willen hebben staan, hoe gaan we dit oplossen?

Anne Coolen

Ik ben tevreden wanneer ik een werkende laptop met Windows 10 heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Coolen