Klacht: reparatie

op 19 januari 2014 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

ik heb 5 weken geleden de laptop van mijn dochter naar my com gebracht voor de reparatie (hij is ook gekocht bij my com en hij was toen nog maar 7 weken oud!)(toen we deze laptop kochten hebben we er een extra verzekering erbij genomen van 13 euro per maand dus een beetje meer service zou wel mogen!) dit schade geval viel onder de garantie en is niet veroorzaakt door mijn dochter maar een fabrieksfout en dat hebben ze toen ook gezegd toen ik hem daarheen bracht maar mijn dochter zit in de laptop brugklas dus heeft ze hem elke dag nodig! er is tegen ons gezegd dat hij binnen een week klaar zou zijn maar we wachten nogsteeds! een nieuwe of iets ter vervanging mocht niet. slechte service.

ik wil een nieuwe laptop want de andere is nu al kapot! we hebben niet zoveel vertouwen meer in deze laptop en in my com.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Active Care heeft tevergeefs geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag het reparatienummer willen ontavengen en te weten komen in welk Mycom filiaal u de laptop ter repartie heeft aangeboden. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Active Care Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands E: activecare@basgroup.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 06 februari 2014 om 15:50 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Om u beter van dienst te kunnen zijn hebben wij u gevraagd om het reparatienummer, helaas is uw reactie uitgebleven.
Om deze redenen zullen wij u klacht sluiten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
T: +31 (0)10-85 11 815
E: activecare@basgroup.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gamil