Klacht: Rentepercentage wat ik betaal voor mijn mobiel.

op 11 augustus 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Twee weken geleden heb ik gevraagd wat voor rentepercentage ik de afgelopen 8 jaar betaald heb voor mijn mobiel. Dit n.a.v. berichten uit de media dat KPN zich niet behoorlijk gedraagd naar zijn cliënten. (Rechterlijke uitspraak is gedaan) wat de rechter KPN verwijt is dat het niet duidelijk is welke kosten nu bij het abonnement behoren en wat de kosten nu zijn van het ” gratis” toestel. In sommige gevallen zou een rentepercentage van 60% worden berekend. Op mijn verzoek reageerde de helpdesk medewerker zeer correct. “Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk overzicht waarop alle informatie te zien zou zien. Binnen twee weken ontving een mail van een directeur van KPN waarin hij aangaf dat ze het grondig gaan doorzoeken en dat ik binnen een maand te horen zou krijgen welke gegevens ze van mij nodig hebben. Ik heb de helpdesk gebeld en gezegd dat al mijn gegevens bij KPN moet liggen.Toen werd verteld dat dat nu eenmaal de procedure is en dat zij niets voor me kon doen. Op mijn vraag of ik kon worden doorverbonden met iemand die wel bevoegdheid heeft werd negatief gereageerd. De communicatie van KPN naar zijn cliënten is dus een kort mailtje waarin eerdere afspraken niet na worden gekomen en de client kan hier niet eens op reageren. ( e-mail is een no replay mailtje en hellpdesmedewerkers mogen niet doorverbinden. Ik zou graag willen dat KPN mij, zoals is toegezegd, een schriftelijk overzicht verstrekt van de rentepercentages die ik betaald heb voor mijn mobiels.

Ik ben tevreden als ik een overzicht ontvang van mijn laatste 4 mobiele telefooncontracten

Mocht blijken dat ik een niet conform rentepercentage heb betaald dan verwacht ik een compensatie van de teveel betaalde rente

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kadm