Klacht: rente!!!!!blijft ophoog gaan

op 12 februari 2018 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Goedendag

Nu had ik een openstaande rekening bij de gemeente oud-beijerland 2008
Deze zaak is uit gegeven en overgedragen naar cannock chase!!
netjes betalen en nog steeds want de hoofse met kosten is al betaald en elke keer krijg ik te horen dat is de rente raar dat er betaald word maar me bedrag steeds hoger!
Snap hier niets van dacht bijna klaar te zijn doen ze er weer rente op een laatste beetje.
Nooit geen brieven Hoe ver je bent een overzicht heb hier zelf meerdere malen voor gebeld.
Ben dit zo zat ben nu 8 jaar netjes betaald klaar en nu willen ze elke keer rente wat een wanpraktijken zijn dit en dat mag niet!
Wat een dom bedrijf bel je om een brief omdat het dossier is afgesloten en betaald.
Vergeten ze de telefoon af te drukken haha
Wat een gezeik nou Dank u naar tien jaar betaald te hebben in welgeteld 7 woorden te ontvangen per mail afgesloten!

Cannock chase heb netjes de rekening voldaan ga akkoord met betaling van de hoofdsom en de rente afgelopen jaren maar ga niet akkoord dat er elk jaar opnieuw rente bijkomt terwijl alle kosten allang voldaan zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door helena68