Klacht: Z.g. verlenging van abonnement

op 06 april 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Zelfde laken een pak: Rendement zegt dat er stilzwijgend een overeenkomst is aangegaan. Na 2 brieven en 2x telefonisch contact waarin werd bevestigd door Rendement dat er inderdaad geen abonnement was, blijf ik toch de de spullen van Rendement ontvangen. Inmiddels heb ik alles aangetekend teruggestuurd en overweeg ik juridische stappen tegen deze vorm van colportage.

- schriftelijke bevestiging van rendement dat ik geen abonnement heb bij Rendement
- bevestiging dat ik geen openstaande facturen heb
- geen toesturing van Rendement brieven en folders

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Rendement een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rendement

Heeft op 09 april 2013 om 15:04 geantwoord

Meneer heeft geen abonnementen en geen openstaande facturen. Verder zijn zijn gegevens nu ook uit ons mailingbestand gehaald. Dit per mail aan de de heer Wesseling bevestigd.

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Het verbaast mij enorm om via deze weg te vernemen dat de heer Wesseling een klacht heeft over één van onze producten. Op 7 maart 2013 heeft de heer Wesseling namelijk telefonisch contact gehad met onze Afdeling Klantenservice. Mijn collega heeft toen met hem afgesproken dat zijn abonnementen, mede vanwege zijn aanstaand pensioen, per direct worden stopgezet. Er is dus in dit geval überhaupt geen sprake geweest van een verlenging.Naar mijn mening zijn wij juist zeer bereidwillig en klantvriendelijk geweest.Uiteraard heb ik de heer Wesseling inmiddels per e-mail een schriftelijke toelichting gegeven.Met vriendelijke groet,Kim Rendement Uitgeverij

Alle klachten die gemeld zijn door PWesseling