Klacht: Stilzwijgend verlengen van proefabonnement

op 04 december 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Agressieve verkoopmethode, ondanks expliciet melden dat er geen verplichtingen of verlengingen aan vast zitten, en de kosten maximaal EUR 15 bedragen per proefabonnement, toch beide abonnementen stilzwijgend verlengd; klacht ingediend; 1 abonnement direct beeeindigd, andere abonnement alsnog verlengd; kosten ridicuul (voorheen EUR 15, nu ineens EUR 90 en dat voor 5 edities van iets waarvan ik expliciet aangaf in mijn klacht dat deze publicaties geen enkele relevantie voor mij heeft, en ik ze ongeopend weggooi; zeer, zeer onethische manier van werken *geldklopperij ; ze doen alsof ze klantgericht zijn maar geven geen sier om wat hun ‘klanten’ vinden; communicatie via e-mail beschikbaar. Heb echt het gevoel genaaid te zijn, heb er niets aan en zit er wel aan vast. Vreselijk bedrijf, als ze de karma krijgen die ik ze gun …

Wanneer mijn stilzwijgende verlengde abonnement met onmiddellijke ingang en zonder verdere kosten wordt beeeindigd, en ik hiervan een schriftelijke bevestiging heb ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rendement

Heeft op 05 december 2017 om 12:22 geantwoord

De Klantenservice van Rendement Uitgeverij heeft op 5 december 2017 per e-mail contact opgenomen. De klantenservicemedewerker heeft de algemene voorwaarden nogmaals toegelicht. Beide partijen zijn tot een oplossing gekomen volgens het vaste protocol van de klachtafhandeling van Rendement Uitgeverij, waar de algemene voorwaarden van Rendement Uitgeverij aan ten grondslag liggen.

Alle klachten die gemeld zijn door wvdm76