Klacht: Proefabbonementen

op 29 mei 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Wij werden door deze firma benaderd, voor een proefabbonement, het blijkt dat je hier aan vast zit voor onbepaalde tijd. Of je moet ontzettend je best doen om hiervan af te komen. Zakelijk ben je echter helemaal niet beschermd.
Ze verwijzen naar voorwaarden terwijl wij alleen de bezorgkosten moesten betalen voor 2 maanden uitproberen. Schandalig dat dit soort praktijken nog steeds voorkomen

Gewoon zorgen dat wat ze aan de telefoon zeggen dat dit ook echt het verhaal is en ik wil gewoon niets meer ontvangen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Rendement

2 jaren geleden - Wij hebben de klacht ontvangen en zowel telefonisch als per e-mail geprobeerd contact op te nemen met mevrouw Wildschut. Helaas hebben wij nog niets vernomen. Zodra zij weer contact met ons opneemt zullen wij proberen om samen tot een oplossing te komen.Met vriendelijke groet, Rendement Uitgeverij B.V.

Reactie van de melder van de klacht TOROA53

2 jaren geleden - Hallo,Wij hebben u per email laten weten dat wij geen telefonisch contact met u wensen, omdat dit helaas niet zwart op wit staat en wij niet kunnen aannemen dat u doet wat u zegt. Wij wensen alleen dat u via email ons benaderd om verwarring te voorkomen. Wij hebben gevraagd om met een vermeende contract te komen wat aan uw kant is aangegaan. Dit mag u mailen naar het voor u bekende email adres. Als u dit niet kunt overleggen, dan is het vermeende contract alleen door uw bedrijf aangegaan, zolang u ons niet kunt leveren bestaat er voor ons geen overeenstemming en zullen wij ook niet overgaan tot het betalen van de vermeende kosten.Mvg Karin Elzinga-Wildschut

Alle klachten die gemeld zijn door TOROA53