Klacht: Oplichterij bij aanbod proefabonnement Rendement Magazines

op 20 maart 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Door telefonische verkoop van Rendement zijn wij een proefabonnement aangegaan voor een aantal nummers van drie Rendement Magazines.
Ansluitend kwamen aanvullende facturen. Volgens Rendement hadden wij normale abonnementen afgesloten en niet tijdig opgezegd.
Het is pure oplichterij.

Wij willen verder nooit meer lastig gevallen worden door Rendement.
Item moet nogmaals in Tros Radar behandeld worden en in Tros Opgelicht

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Inmiddels is er al contact geweest met de klant. Om geen verkeerd beeld te scheppen, wil ik hierbij vermelden dat de werkwijze van Rendement Uitgeverij overeenstemming is met de daarvoor geldende Nederlandse wet- en regelgeving. Wij verplichten onszelf om al onze abonnees op een zo duidelijk mogelijke manier te informeren over onze abonnementsvormen. De producten van Rendement richten zich op de zakelijke markt met praktische vakbladen voor het midden- en kleinbedrijf. Dat houdt in dat de consumentenwetgeving (Wet van Dam) niet van toepassing is op onze abonnementen.Met vriendelijke groet,Kim Rendement Uitgeverij

Alle klachten die gemeld zijn door benhouweling