Klacht: Onterecht abonnement

op 16 april 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben ingegaan op een proefabonnement voor 3 bladen van Rendement. Heb de bezorgkosten daarvoor betaald. Er is daarbij niet vermeld dat dit automatisch overgaat in een abonnement. Daar zit ik schijnbaar aan vast. Vind dit onterecht en ik weiger deze kosten te betalen.

Kwijtschelding van de abonnementskosten voor deze maanden.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Deze klant heeft vlak na het plaatsen van haar klacht op deze website, contact opgenomen met onze Afdeling Klantenservice. Mijn collega heeft reeds voor een passende oplossing gezorgd.Ik wil daarom bij deze in alle redelijkheid aangeven dat ik het jammer vind dat de weg van Klacht.nl onnodig wordt bewandeld. Een telelfoontje of een e-mail naar onze Afdeling Klantenservice is zo gedaan. Wij zijn namelijk 5 dagen per week bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur om uitleg te geven over onze producten, om eventuele problemen voor u op te lossen en/of om onduidelijkheden voor u te verhelderen.Met vriendelijke groet,Kim Rendement Uitgeverij

Rendement

Heeft op 18 april 2013 om 14:29 geantwoord

op dezelfde dag, vlak na plaatsing op deze website, heeft klant zelf contact met ons opgenomen. Er is toen al een passende oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door MarijckeLanghout