Klacht: ongewild verlengen proefabonnement

op 23 januari 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben benaderd door een medewerkster van rendement of ik een proefabonnement wilde op een tweetal tijdschriften. Het was een aanbieding waarvoor ik alleen de verzendkosten maar hoefde te betalen. Ik heb nog duidelijk gevraagd of het daarna automatisch zou stoppen en dit bevestigde de medewerkster. Ik kreeg na dit telefoongesprek en mail met de bevestiging van de aanbieding. In deze mail wordt niet gesproken over een opzegging oid. Bij het eerste nummer zat de factuur van de verzendkosten. Deze heb ik netjes betaald. Toen ik maar nummers bleef ontvangen, heb ik een mail gestuurd dat ik het stop wilde zetten. Toen bleek dus dat ik te laat was met mijn opzegging en dat ik er voor 5 maanden aan vast zat. Ik heb direct contact opgenomen met Rendement maar ze verschuilen zich achter hun voorwaarden die ze bij de 1e factuur gevoegd hebben. Ik had daarin kunnen lezen dat ik het proefabonnement op moest zeggen. Ik vind hun werkwijze zeer misleidend en ondoorzichtig. In de bevestigingsmail wordt niet gesproken over een opzegging alleen in de voorwaarden die niet iedereen goed leest….. Ik heb ze een tegenvoorstel gedaan. Hierin komen ze mij maar gedeeltelijk tegemoet.

Als ze ingaan op mijn tegenvoorstel wat inhoud dat ik een bedrag van € 50 betaal

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door verdo