Klacht: Ongewenst aboneement

op 19 juni 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via telefonische verkoop 3 proefexemplaren gekocht voor € 10,–. Blijkt dat ik ineens aan twee abonnementen vastzit.
Had dit moeten opzeggen. Tijdens de verkoop heb ik uitdrukkelijk gevraagd of ik nergens aanvast zat.
Mw Lantink laat 1 abonnement stopzetten maar ik ben ook niet van plan om het andere abonnement te gaan betalen.

Gewenste Oplossing:

2 abonnenmenten stopzetten en crediteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Inmiddels heb ik deze klant een e-mail gestuurd met uitleg over haar abonenementen. De eerste proefperiode voor deze abonnementen zijn door de klant betaald middels een acceptgiro waarmee ze in is gegaan op een schriftelijke aanbieding die wij haar hebben gedaan. Van een telefonische aanbieding is in dit geval geen sprake.Ik ga er vanuit dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.Met vriendelijke groet,Kim Rendement Uitgeverij

Alle klachten die gemeld zijn door Steenhuis46