Mijn Klacht:
Zonder toestemming, zonder gebruik te maken van hun proefabonnement en zonder opdracht een factuur krijgen voor Rendement Premium-account.
Gewenste Oplossing:
Een creditnota en excuses. De creditnota is mij na sterk aandringen toegezegd. Het blijft een vorm van misleiding en gezien de vele klachten over Rendement blijkt dat veel mensen de dupe worden van hun praktijken.
Ook blijven ze maar proberen om mij gratis proefabonnementen aan te bieden waarbij uit de vele klachten op internet blijkt dat je hieraan na de proefperiode aan vast zit (volgens hun algemene voorwaarden).
Ze brengen kwalitatief goede bladen uit dus het is vreemd dat ze dit soort praktijken erop na houden. Ik ben tevreden als ze alle huidige problemen met hun klanten direct oplossen, hun beleid aanpassen en klantvriendelijk volgens de wettelijke regels gaan werken. Verder vind ik dat ze veel duidelijker dienen te zijn bij het aanbieden van proefabonnementen en dat ze die nimmer zonder uitdrukkelijke toestemming van de klanten om mogen zetten naar betaalde abonnementen.
