Klacht: Evaluatie magazine

op 06 februari 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben via telefoon benaderd om een 3-tal magazines van BV Rendement te evalueren, prijs 10 eur. Na evaluatie zou ik beslissen of ik een abonnement zou nemen. Geen evaluatie, ik heb betaald maar zij beweerden dat ik een abonnement had afgesloten en bleven mij ongevraagd magazines, facturen en een deurwaarder toesturen.

Ik heb voor die 3-tal magazines betaald en daarmee basta. Ik wens niet voor de ongevraagde ballast te betalen en wil niets meer te maken hebben met deze misdadige firma.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Inmiddels is er al contact geweest met de klant. Om geen verkeerd beeld te scheppen, wil ik hierbij vermelden dat de werkwijze van Rendement Uitgeverij overeenstemming is met de daarvoor geldende Nederlandse wet- en regelgeving. Bij alle aanbiedingen vermelden wij de voorwaarden. Bij abonnementen die telefonisch tot stand komen, bevestigen wij de gemaakte afspraken altijd per brief. Zo heeft de klant de mogelijkheid om te reageren als daar behoefte aan is.Kim Rendement Uitgeverij

Reactie van de melder van de klacht heyliger

6 jaren geleden - Rendement gaat hier voorbij dat ze telefonisch een 3-tal magazines voor EUR 10,- door de klant laten evalueren en daarna de klant zullen vragen of hij/zij interesse heeft voor dit abonnement. Het is pure misleiding want Ik wacht nog steeds op de telefoon voor de evaluatie maar in de tussentijd krijg ik via de post de een na de andere uitnodiging voor een actie van Rendement, waaronder een incassobureau. Als het duidelijk was dat het een abonnement betrof zou ik meteen negatief beantwoord hebben. Ik blijf erbij dat ik voor de evaluatie betaald heb en daarmee basta.

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Rendement Uitgeverij hecht veel waarde aan de wijze waarop wij onze abonnementen aanbieden. Zoals ik in mijn vorige reactie al aangaf worden alle gemaakt afspraken schriftelijk aan de klant bevestigd. Ik kan u meedelen dat van een telefonische evaluatie na de proefperiode geen belofte wordt gemaakt aangezien dat dus niet onze werkwijze is.Uiteraard is het, terecht of onterecht, niet onze bedoeling dat meneer Heyliger een vervelend gevoel overhoudt aan deze situatie. Ik heb daarom zojuist telefonisch contact gehad met meneer Heyliger en hem bij hoge uitzondering een tegemoetkoming in de kosten geboden. Ook deze afspraak is schriftelijk aan hem bevestigd.Kim Rendement Uitgeverij

Reactie van de melder van de klacht heyliger

6 jaren geleden - Tot mijn uiterste verbazing reageert Rendement of ik mij vergist heb. Zij zijn niet op de hoogte van de talrijke klachten als gevolg van hun misleidende telefoon aanbiedingen. Zij blijven voet bij stuk houden dat ik een abonnement heb afgesloten maar als het woord abonnement was gevallen tijdens het telefoongesprek dan zou ik het gesprek acuut beëindigd hebben. Rendement zou zich zelf heel wat onnodige ergernis bij klanten kunnen besparen als ze in het GESPREK duidelijk maken dat het om een ABONNEMENT van 6 maanden gaat. Ik blijf er bij dat ik de evaluatie van de 3-tal magazines voor EUR 10,- betaald heb en geen abonnement genomen heb.

Alle klachten die gemeld zijn door heyliger