Klacht: Abonnement zonder dat ik deze heb afgesloten

op 02 april 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben vorig jaar ingegaan op een aanbod van rendement om een naslagwerk over onderneming en salaris te ontvangen voor € 20 of zo. Nu ontvang ik een aanvulling hierop voor € 230. Ik heb de papieren van vorig jaar nagekeken en op de acceptgiro en brief staat hierover niets genoemd. Het is niet de eerste keer dat ik hierin trap, maar het wordt nu wel heel erg deze oplichtings praktijken.
Ben deze keer ook absoluut niet van plan om te betalen.

Crediteren die factuur en nooit geen post meer naar mij opsturen.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Bij onze aanbiedingen van onze praktijkboeken staat heel duidelijk vermeld dat men zich tevens abonneert op de supplementen tot schriftelijke wederopzegging. Het is ook mogelijk om alleen het hoofdwerk te ontvangen zonder abonnement op de supplementen, maar dan is de aanbiedingsprijs van € 19,- uiteraard niet meer van toepassing.Inmiddels is er contact opgenomen met de klant en wij streven ernaar om tot een passende oplossing te komen.Met vriendelijke groet,Kim Rendement Uitgeverij

Reactie van de melder van de klacht remkovanoosterom

6 jaren geleden - Ik heb betaald op een brief met acceptgirokaart eraan. Op deze brief wordt op geen enkele wijze gerefereerd aan een abonnement. Na betaling van de acceptgiro heb ik zelfs nog 2x moeten mailen voordat het praktijkboek is opgestuurd. Voor mij is dit nog niet opgelost! Ik vind dat ik geen abonnement heb afgesloten, waar heb ik getekend voor een abonnement??R. van Oosterom

Bericht van Rendement

6 jaren geleden - Beste lezer,Ik had heel graag gezien dat de heer Oosterom ons via onze Afdeling Klantenservice in de gelegenheid had gesteld om de situatie samen met hem op te lossen. Een berichtje of telefoontje had hem in dit geval onnodige ergernis kunnen besparen.Maar, zoals ik al zei, het contact is gelegd en gaan wij alsnog ons best doen om tot een passende oplossing te komen.Met vriendelijke groet, Kim Rendement Uitgeverij

Reactie van de melder van de klacht remkovanoosterom

6 jaren geleden - Klacht is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door remkovanoosterom