Klacht: Remeha Calenta 28c print

op 19 februari 2018 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na slechts 4 jaar gebruik gemaakt te hebben van de Remeha Calenta 28c (zonder problemen), kreeg ik te maken met dagelijkse E14 foutmeldingen. Bij het tweede bezoek van de leverancier (en installateur) werd geconstateerd dat het probleem in de printplaat zat. Deze constatering bleek juist, want na het vervangen van de printplaat (PCU-02 en SU-01) werkt de CV weer naar behoren. Ondanks dat dit buiten de garantie van 2 jaar valt, ben ik toch van mening dat het vervangen van een complete printplaat na 4 jaar echt véél te snel is.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat dit buiten de garantie valt, maar een complete printplaat na 4 jaar vervangen vind ik niet te accepteren. Ik zou tevreden zijn bij een redelijke compensatie van de kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 20 februari 2018 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Swaters