Klacht: Reloop rmp4

Petervandiggelen op 26 maart 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

ik heb een klacht wat ik graag wil vermelden
ik voel me flink belazerd door bax en waarom,,ik koop een B STOCK Reloop waar alleen de doos van kapot was en betaal hier voor 202 euro,
Maar nu komt het ,aan 1 Reloop rmp 4 heb je niks,,dus moet er 1 er bij kopen,,,je heb er 2 nodig,,
, Ik ga kijken en een B Stock kopen bij de heer Bax, en betaal daar voor 398 euro,, 100 % meer,,
Wat blijkt alleen de doos is kapot,,met ander woorden je betaald voor de doos 200 euro rarar hoe kan dit,,
Ik heb meer keren gebeld,Dan word word er gezeg had u een nieuwe moeten kopen .zo ga je toch niet met vaste klanten om
,,Dit word een giller,,ze verkopen alleen maar Bstock ,,hoe kan je dan een nieuwe bij Bax kopen

Ik ben tevreden als ik het zelfde betaal als mijn eerste BSTOCK RELOOP RMP4 202 euro of een virtual DJ SOFTWARE gratis,

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Bax-shop.nl

4 jaren geleden - Beste Peter, bedankt voor je bericht. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service. We zien in jouw account dat je het eerste B-stock product in september hebt aangeschaft en het tweede exemplaar heb je onlangs aangeschaft. Er zit dus alweer een tijdje tussen. De prijzen van de B-stock producten worden altijd handmatig toegepast. Het kan zijn dat we een nieuw exemplaar nog in september op voorraad hadden en dat het product destijds in prijs was verlaagd. Ook hebben we regelmatig B-stock aanbiedingen. Dat er is gezegd dat je een nieuw product kan aanschaffen, is inderdaad niet zo netjes gezien we het product niet meer in ons assortiment hebben. Echter wordt bij de controller geen software bijgeleverd, zoals eerder vermeld per e-mail. Dus we kunnen je geen software leveren. Ook is het niet mogelijk om de B-stock producten voor dezelfde prijs aan te bieden, gezien de maanden die eroverheen zijn gegaan. We hopen dat het zo duidelijk is. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Amanda Bax Music

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 09 april 2018 om 13:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door