Klacht: relax niet in orde

op 21 mei 2017 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Chateau d Ax in behandeling genomen

Bericht van Chateau d Ax

1 jaar geleden - Beste heer/ mevrouw Stappers, Wat vervelend om te horen, ik wil het graag voor u oplossen. Wat is uw ordernummer? Op het nummer 806175 kan ik helaas niets vinden. Ik zie uw ordernummer graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Webcare Chateau d'Ax

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Chateau d Ax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Chateau d Ax

Heeft op 25 september 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Stappers,

Op 23 mei van dit jaar hebben wij een reactie geplaatst, helaas hebben wij daar niets op terug ontvangen. We gaan er dan ook vanuit dat de klachten inmiddels zijn opgelost. Mocht dit niet zo zijn laat het ons gerust weten, u mag ons altijd mailen.

Met vriendelijk groet,
webcare Chateau d'Ax

Alle klachten die gemeld zijn door emely19189