Klacht: Relax functie defect

op 29 april 2020 over Zitmaxx Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in oktober 2015 bij Zitmaxx een hoekbank met 2 elektrische Relaxfuncties gekocht. Nu is 1 van de relaxfuncties defect. Hey gaat in relaxstand maar niet meer terug in zitstand. Wanneer je op het knopje drukt om terug naar zitstand te gaan maakt deze geen verbinding. Ik heb Zitmaxx €3.900,00 voor deze bank betaald en Zitmaxx geeft nu aan niets met dit defect te kunnen doen.
Bij de aankoop attenderen zij mij op hun Zitmaxx wonen garantie waar zij 5 tot 10 jaar garantie geven op constructie en verbindingen, maar bij een reclamatie doen ze er niets mee!!!!

Daarvoor betaal je al klant toch niet bijna 4K voor een bank? Volgens mij Is een beetje service wel op zijn plek.

Gewenste Oplossing:

Zitmaxx moet verantwoordelijkheid nemen en ervoor zorgen dat de relaxfunctie op hun kosten hersteld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zitmaxx Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zitmaxx Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zitmaxx Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zitmaxx Wonen

Heeft op 13 mei 2020 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Susan, bedankt voor je melding.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze serviceverlening. Toen jouw order geplaatst werd was de betreffende garantie 3 jaar op constructie en verbindingen(dit staat ook vermeld op jouw koopovereenkomst), echter valt het mechanisme niet onder constructie en verbindingen, maar betreft dit bewegende delen. Wij hebben dit toen aan je uitgelegd over de mail waarna je ons vroeg de factuur door te sturen zodat je dit bij je verzekering kon verhalen. Deze hebben wij naar je doorgestuurd en ook de firma die de reparatie kan uitvoeren hebben wij erbij vermeld. Helaas kunnen wij hierin verder niks meer voor je betekenen. Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is, het spijt ons dan ook je niet anders te kunnen meedelen. Wanneer je nog vragen of onduidelijkheden hebt dan horen wij dat graag. Tevens kunnen wij je uiteraard altijd helpen met het bestellen en leveren van de benodigde onderdelen voor de laagste prijs die wij je altijd zullen garanderen.
Met vriendelijke groet,
Zitmaxx Wonen

Heeft op 13 mei 2020 om 11:42 geantwoord

Zitmaxx verwijst alsmaar naar de garantie maar er is nog steeds zoiets als Service.Ik had gehoopt dat Zitmaxx wat meer kon betekenen voor een bankstel waar bijna 4K voor is neergelegd. Slechte service, ik koop nooit meer wat bij zitmaxx

Alle klachten die gemeld zijn door Susan