Klacht: Relaties, oudere man van 27 jaar me een meisje van 16 jaar

op 09 september 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hallo’ nu weet ik niet of ik goed ben met mijn klacht die ik heb, maar toch hoop ik dat ik hier moet wezen. Want ik wilde namelijk effe een klacht indienen omdat bij McDonald’s in Kerkrade iemand van de manager werk die 27 jaar is en met een 16 jarige meisje een relatie heeft. Zij die 16 jaar is werkt nog niet zolang bij de McDonald’s in Kerkrade. Haar naam is X, zij is 16 jaar. En deze man is 27 jaar die bij de McDonald’s in Kerkrade werkt hij werkt daar als een manager. Ik weet jammer genoeg niet de achter naam van deze man, maar hij heet Luc. ze hebben alles met elkaar, ook sex. Dit is belachelijk voor woorden en dit kan gewoon niet. Daarom deze klacht met de bedoeling dat jullie als volwassen personen dit in de gaten kunnen houden en er misschien iets aan kunnen gaan doen, het moet maar jullie kind zijn van 16 jaar, wat zouden jullie wel niet denken of doen met deze situatie, soms werken ze ook nog samen in een en dezelfde dienst en dan willen jullie niet weten wat zij niet allemaal doen in de pauze als hij als manager op een kantoortje zit met die 16 jarige meid. Dit is toevallig strafbaar ook nog. Hij kon wel de vader van deze 16 jarige meid zijn want deze man heeft ook nog 1 kind. Wat belachelijk

De oplossing die ik jullie adviseer is, om een goede en serieuze gesprek met deze Luc aan gaan en dit niet accepteren omdat hij als manager bij de McDonald\'s in Kerkrade werkt en wat gewoon niet kan dat deze men met die 16 jarige meid een relatie heeft en ook nog alles met elkaar hebben. Deze 16 jarige werkt er nog niet zolang zij heet X. Als ik het voor het zeggen had, dan had ik deze meid ontslagen, want sommige vinden dit ook noet kunnen maar diezeggen dit achter de rug om.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henrie1234