Klacht: Rekeningvan 250 euro

op 20 juni 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Ben 1 maand lid geweest, kreeg daarna een vriendin niet via parship. Heb alleen een profiel aangemaakt meer heb ik er niet mee gedaan. Contact gehad via de klantenservice dat ik wel 1 of 2 maanden wou betalen maar niet het volledige bedrag aangezien ik een vriendin heb en er geen gebruik van maak en als gevolg nu een rekening van 250 euro binnen. Incassobureau. Hoezo klantvriendelijk en denk je met je klanten mee.

Wil best iets betalen maar geen 250 euro voor iets wat ik nooit gebruik van gemaakt heb.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parship nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 04 juli 2017 om 12:57 geantwoord

Geachte meneer,

Zodra u een premium-lidmaatschap voor een bepaalde loopduur bestelt is deze bindend. Wordt de betaling teruggenomen, ontvangt u betaalherinneringen en aanmaningen.
Mocht u hierop niet meer reageren, wordt de vordering aan een incassobureau afgegeven. Aangezien deze vordering terecht is, hebben wij hier geen invloed meer op.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 04 juli 2017 om 14:09 geantwoord

Kom op zeg . Ik heb gelijk al aangeven vlak erna dat ik er niks mee deed en dat ik een vriendin had gekregen en doordat ik een vriendin heb gekregen mag ik nu even 250 aftikken aan jullie. Met je goedkope antwoord dat het nu bij een incasso bureau ligt. Jij en ik weten net zo goed dat parship daar nog invloed op kan hebben. Ik heb toen netjes aangegeven dat ik 2 maand wou betalen het termijn wat ik lid ben geweest nou ja alleen een profiel heb aangemaakt meer niet en daar deden jullie toen helemaal niks mee en aangezien de reactie en verhalen wat je leest over parship. Is de klacht over het algemeen hetzelfde. Dus wees eens echt klantvriendelijk en kom eens met een goeie oplossing!!!! In plaats met je goedkope antwoorden !

Bericht van Parship

4 maanden geleden - Geachte meneer Lvdp33, Graag wil ik op uw reactie ingaan. Zodra u een premium-lidmaatschap voor een bepaalde looptijd afsluit is deze bindend. Dit wordt duidelijk aangegeven tijdens de bestelprocedure, in de Algemene Voorwaarden en in de e-mail met de bevestiging van uw bestelling. U kunt bij uw aankoop kiezen uit verschillende looptijden met verschillende prijzen. Zoals wij meermaals in onze correspondentie met u hebben aangegeven is een voortijdige opzegging met directe ingang niet mogelijk. Aangezien u de betaling niet heeft voldaan hebben wij meerdere betaalherinneringen en aanmaningen gestuurd. Nadat wij hierop geen reactie meer mochten ontvangen moesten wij de openstaande rekening afgeven aan het incassobureau. Ik kan niets meer voor u doen. Met vriendelijke groeten, Nico Teeuwen Parship WebCare

Reactie van de melder van de klacht Lvdp33

4 maanden geleden - Nou ik vind het echt waardeloos. Jullie zijn een dating site toch geen site dat mensen geld aftroggelen en jullie kunnen heus wel je bedrag aanpassen maar dat willen jullie gewoon niet!

Alle klachten die gemeld zijn door Lvdp33