Klacht: Rekeningen

op 11 september 2018 over Waternet in de categorie Waterschappen

Ik heb tot nu toe dit jaar 9 keer netjes betaalt ongeacht dat ik en verkeerde kenmerk had geschreven heb en aanmaning van ze gehad meteen gebeld zei die vrouw stuur je afschriften op ik gedaan maar die aanmaning nog niet betaald 3 weken later nog geen mail gehad ben in de tussentijd nog op vakantie geweest terug gekomen en gelijk weer gebeld dat ik nog niks van ze heb gehoord waarop die man zei je moet dit betalen later op de dag zag ik dat ze die brief naar de incasso hebben gestuurd dus wanneer hun hun geld willen dan zullen ze het krijgen ook maar mijn terug mailen ho maar dus heb ze weer gemaild hier over al 3 keer met mijn afschriften en toen kreeg ik en reactie ik moet weer en facturen betalen die volgens hun zogenaamd niet is betaald heb weer en mail gestuurd met me afschriften als je ze belt krijg je klantenservice aan de lijn en die kan je niet laten door verbinden naar de betalingskantoor het moet via email prima maar mail dat ook terug en lees eerst de mails plus de toevoegingen in de mail en mail dan pas terug.

Als ik me geld terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waternet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waternet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwnsas