Klacht: rekening zomaaar geblokkeerd zonder inlichtingen

op 30 juni 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

ik kom er net achter dat mijn rekening geblokeerd is en er een blokkade opstaat met AU2017 neem contact op met uw bank.
nu ben ik in het buitenland op vakantie en zou heeel graag willen dat mijn rekening zo snel mogenlijk weer word gedeblokeerd.
ik ben vanmiddag uit mijn huis vertrokken en heb geen brief van de sns bank ontvangen waarin staat dat mijn rekening dus geblokkeerd is!
dit vind ik erg slecht.

wanneer mijn rekening weer gdeblokeerd is en ik zonder stress over geld van mijn vakantie kan genieten!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

6 maanden geleden - Beste Janny, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jannyxhofleer