Klacht: Rekening van €2500,- voor zes uurtje werkt

op 10 oktober 2017 over Yarden in de categorie Verzekering

Na het overlijden van mijn moeder die vroeger een natura verzekering had bij AVVL kregen wij een rekening van Yarden waarin zij een kostenpost op nemen “Yarden Service” voor €2500,- Gezien mijn moeder een technische crematie wenste zijn er verder 0,0 kosten gemaakt en heb ik de uitvaartverzorger maar hooguit 2 uurtje gesproken. Laten we daar nog eens 4 uur administratie kosten en rijstijd bij rekenen, dan kom ik nooit aan een bedrag van €2500,- Er blijft nu onder aan de streep een bedrag over van €549,34

Als Yarden het bedrag kwijt schend en als dank zal ik het bedrag van €549,34 schenken aan de hospice in Zwolle. De plek waar mijn moeder vredig heeft mogen sterven. Dit bovenop het bedrag wat ik zo wie zo zou doneren aan het hospice.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 04 augustus 2018 om 10:38 geantwoord

Geachte heer Muetstege,

Er is destijds persoonlijk contact geweest en hebben wij de klacht naar uw tevredenheid afgehandeld. De klacht wordt nu gesloten.

Heeft u vragen over dit bericht, neem dan gerust contact met ons op via het gratis telefoonnummer 0800 1292. Wij helpen u graag. U kunt bellen op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur. Reageren via het contactformulier op onze website is ook mogelijk.

Service Medewerker Klantrelatie

1301 AC Almere
0800 12 92
www.yarden.nl

Heeft op 04 augustus 2018 om 12:04 geantwoord

Mijn mening blijft nog steeds dat Yarden beter zijn best moet doen om nabestaanden niet uit te kleden met hoge kosten die nergens op slaan. Achteraf de boel sussen is natuurlijk niet de manier van klantvriendelijkheid. Trouwens komen ze nu nog, bijna een jaar vragen naar mijn mening in de hoop dat ik ze het vergeef. Totdat ze een keer positief in het nieuws komen dat ze hun uitvaarten op een normale manier doorberekenen blijf ik hun negatief beoordelen.

Alle klachten die gemeld zijn door mmuetst