Klacht: rekening terwijl niks bestelt

op 25 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

we hebben een kijkje genomen op de site . waneer we besloten hadden dat de site te duur was . hebben we de site afgesloten . waardoor we later een rekening kregen van 114 euro . terwijl we niks betaalt hebben … of afgerond hebben . doen zij net alsof jij dat wel besteld hebt . en als je dan contact opneemt krijg je het antwoord stuur maar retour … waardoor zij straks kunnen zeggen dat ze geen retour hebben ontvangen waardoor wij alsnog voor de kosten kunnen opdragen … mijn advies voor dupeerde is pakketje niet aan nemen en niet tekenen…

ik ben pas te vrede al deze oplichters aangepakt gaan worden....

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 02:31 geantwoord

Beste ,

We vinden het jammer om te horen dat het order proces niet geheel duidelijk voor u is geweest en dit een ongemakkelijk gevoel heeft gecreëerd.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Neem s.v.p. contact op met de klantenservice, info@luxstyle.nl, zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden.

Heeft op 01 mei 2017 om 09:20 geantwoord

deze mensen zijn oplichters en zijn ook op de tv geweest avro tros. ik heb contact op genomen met het ECC die zijn ook al bezig met een rechtszaak .
er is nooit een overeenkomst gesloten en dit gebeurd bij 1000de andere mensen .
verder zal ik NOOIT betalen en zie luxstyle graag terug in het gerechts gebouw
heb al advies gekregen van mijn advocaat om niet meer te reageren op hun mails .. en een niet besteld parket hoef ik niet terug te sturen.
verder hoop ik dat andere gedupeerde dit ook niet doen laat ze maar lekker in hun soep gaar koken ... toch wil ik klacht .nl bedanken.. en het advies geven om eens met het ecc te praten die kunnen u veel meer vertellen over deze malleviede bende m.v.g roy van hoorn

Alle klachten die gemeld zijn door bozeklantdiehetnietpikt