Klacht: Rekening ontvangen van bekeken product

op 27 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon krijgt een laatste aanmaning terwijl er daarvoor geen product maar ook geen rekening is ontvangen.
Mijn zoon heeft wel gekeken op luxatule, wou iets bestellen, schrok van het bedrag wat eerat heel mooi leuk en heeft verder geen bestelling gedaan.
Maar hij ontvangt nu ineens een laatste aanmaning! Terwijl er hiervoor niets is ontvangen geen blackheadkiller watop de aanmaning staat noch een eerdere rekening! Het gaatom een bedrag van nu 94.60!!

Gewenste Oplossing:

Ik begrijp niet dat een bedrijf een rekening stuurt van niet bestelde producten ... Maar bekeken producten... Indien een niet besteld product zoals eerder is voorgevallen bij luxestyle bij anderen wel is verzonden en ontvangen heb je de keuze om een dergelijk paket terug te zenden. Dat is in dit geval niet aan de orde gezien het 1e bericht van luxestyle een "laatste aanmaning" is..

Ik als moeder ben tevreden als ik niks meer van luxe style hoor op de naam van mijn zoon!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 22:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,
Wij hebben u inmiddels per email een uitleg gegeven inzake uw bestelling en uw reactie op deze website.
Voor verdere correspondentie aangaande uw bestelling en afwikkeling van uw klacht, verzoeken wij u vriendelijk om per email te communiceren met onze afdeling klantenservice.
Wij hopen dat wij in deze op uw medewerking kunnen rekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gino98