Klacht: Rekening niet toereikend

op 25 september 2017 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Dhaseth, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Heb je contact opgenomen met onze klantenservice op het telefoonnummer 030 - 633 30 00? Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dhaseth